zondag 7 april 2013

Can't touch this!

Als tegenhanger op de Farbenmix Elodie moest ik nodig iets van mijn gading maken..
Pff..
Ik nam een legging, tekende hem over
en
ik liet het kruis wat zakken.
Een harembroek, drollenvanger, zouavebroek
Noem het zoals je het noemen wilt
Maar ik ben er dol op
En toch
Zie ik ook dat beeld
Zóóó eighties!
Mc Hammer
Tadadada Can't touch this
(val ik gelijk door de mand; ik ben geen 20 meer...)

 
Dochterlief is er blij mee
Een pak van mijn hart hoor
Het is wel eens anders..
 
 
Ik krijg de smaak van het flocken ook te pakken!
 
 
En nu naar buiten!
Zon!
Yeah!
 
Fijne dag allen!
 
 

4 opmerkingen:

  1. love it! en ik ben het altijd eens met je kleurencombi´s!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat leuk zeg! Ik ben ook weg van flocken.
    ik ben volgertje geworden. leuke blog! kijk ook eens bij mij als je zin hebt.
    http://zibdoes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable! And wonderful to meet you, hope you'll be back again soon on Craft Schooling Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen